reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Germanová

Miroslava Germanová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem cestovanie,svoju rodinu,svojho priateľa, farby, prírodu, sladkosti, nakupovanie a dobrých a múdrych ľudí. Nemám rada pokrytectvo, ľudskú hlúposť, huby a nesprávne skloňovanie dva/dve :) Zoznam autorových rubrík:  život devätnástky:)škola, mesto, domovláskapeoplemoje srdcovkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Absurdná škola alebo človek by sa z toho zbláznil

Miroslava Germanová

Absurdná škola alebo človek by sa z toho zbláznil

Nie je to veľmi často, ale z času na čas sa mi stane, že mám dosť veľa času a nemám žiadne povinnosti. Na takéto chvíľky sa vždy teším, no potom väčšinou len bezcieľne pochodujem po dome a hľadám si niečo, čo ma zamestná. Samozrejme, všetkým domácim prácam sa zďaleka vyhýbam... J No po chvíli sa nachytám pri tom, že ma hryzie svedomie a vraví mi: „ To sa nemáš čo učiť?? Veď si v maturitnom ročníku! Onedlho máš prijímačky! ... „ No, má pravdu. Ale keďže je ešte len september, snažím sa ho celkom úspešne ignorovať

  • 23. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu